کد خبر: ۹۷۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴
تعداد بازدید: ۱۴۵
رضا جباری استوری جدیدی منتشر کرد.

عکس| اشتباه گرفتن پیشکسوت پرسپولیس با نتانیاهو!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مدتی پیش رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس علیه رضا جباری پیشکسوت این باشگاه در دادسرای فرهنگ و رسانه با ادعای توهین به «اشخاص عادی» و «نشر اکاذیب» شکایتی را به ثبت رساند.

این شکایت پس از آن صورت گرفت که پیشکسوت محبوب سرخ‌ها در استوری‌های اینستاگرامی خود انتقاداتی را به شیوه مدیریت باشگاه وارد دانسته بود.

با این حال همان‌طور که پیش از این در اعتمادآنلاین خبر داده بودیم جلسه دادگاه بدون حضور رضا درویش و وکیل باشگاه پرسپولیس برگزار شد و پرونده نیز به شورای حل اختلاف فرستاده شد.

با این حال مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در کمال تعجب روی رای صادره از دادگاه اعتراض کرده و گویا قصد دارد به هر شکلی که شده پیشکسوت پرسپولیس را محکوم نماید!
 
عکس| اشتباه گرفتن پیشکسوت پرسپولیس با نتانیاهو!

این در حالی است که در حال حاضر پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر است و تنها با یک برد دیگر در دیدار هفته آخر می‌تواند جشن قهرمانی را برپاکند. در این شرایط شاید بهتر باشد رضا درویش بیخیال این حواشی بشود و تمرکز خود را روی حفظ انسجام باشگاه بگذارد. شکایت از پیشکسوتان پرسپولیس که در نهایت هر چه بگویند از سر دلسوزی برای هواداران و موفقیت تیم محبوبشان است کمکی به بهبود شرایط نمی‌کند که هیچ، ممکن است باعث بروز حواشی ناخواسته اطراف تیم بشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: